Tjänster

Din egen (el)IT-avdelning i molnet

Med Norrmoln har du tillgång till en 30 man stark IT-avdelning som finns nära till hands närhelst du behöver extra hjälp. För att göra det enkelt har vi paketerat flera av de vanligaste tjänsterna så att det ska vara lika enkelt och förutsägbart som att hyra datakraft i Norrmoln.

Komma igång

Registrering eller flytt av domännamn

Har du en befintlig domän som ska hanteras av Norrmoln eller behöver du hjälp att registrera en ny? Det ordnar vi snabbt och enkelt till ett fast engångspris!

Uppläggning av användare

Med Norrmolns administrationsgränssnitt kan du själv lägga upp och administrera dina användare. Vill du hellre slippa arbetet så fixar vi det åt dig till en billig penning!

Starthjälp

Har du behov att göra mindre anpassningar i din Norrmolnslösning eller bara vill ha hjälp att komma igång med din nya lösning? Inga problem! Vi hjälper dig igång, snabbt enkelt och problemfritt! Dessutom till en extra rabatterad taxa!

Installation och konfiguration av specialanpassade program och tjänster

För dig som har mer långtgående behov av specialanpassningar finns våra expertkonsulter tillgängliga för rådgivning, design, konfiguration och installationshjälp. Du köper enkelt den hjälp du behöver så mycket du behöver. På förfrågan lämnar vi också fasta priser.

Support

Via våra supportavtal får du tillgång till ett antal förbetalda supportärenden varje kvartal. Du betalar en bråkdel av priset för att köpa konsulttjänster till löpande räkning och kan enkelt budgetera också dina supportkostnader. Välj nivå utifrån behov eller kontakta oss så specialanpassar vi ett supportavtal för dina unika behov!

Support Brons

5 fria supportärenden per kvartal

Support Silver

10 fria supportärenden per kvartal

Support Guld

15 fria supportärenden per kvartal

Du bestämmer själv vem som ska kunna avropa ett supportärenden. För dig som bara vill att allt ska fungera låter du alla dina användare själv kontakta oss när de behöver assistans. För dig som vill ha lite mer intern kontroll och kanske kunna sköta den mest grundläggande supporten inom företaget kan support avropas av på förhand utvalda beställare.

Supportärenden avropar du enkelt via e-post, telefon eller direkt i vårt ärendesystem, där du också snabbt kan få en överblick över ditt företags pågående och avslutade supportärenden.

tjanster

Mer information

  • PRISER

    För aktuella priser, kontakta oss på 090-250 00